Głodówka w Bieżanowie A.D. 1985 – wspomnienia uczestników

k

Głodówka w Bieżanowie A.D. 1985 – „Przeciw przemocy”

– wspomnienia uczestników przed  30 rocznicą głodówki 

Adama Macedońskiego

Ryszarda Majdzika

Macieja Gawlikowskiego

(zdjęcia i wideo – Józef Wieczorek)

Adam Macedoński

AM 1

AM 2

Ryszard Majdzik

M1

M2

Maciej Gawlikowski

G2

G1

Tablice z nazwiskami głodujących w 1985 r

tab 0

tab

tab 1

Myśli

oświadczenie

Konferencja w 30 rocznicę protestu głodowego w Bieżanowie – ZAPROSZENIE

 PROTEST GŁODOWY – BIEŻANÓW STARY 1985

3 comments on “Głodówka w Bieżanowie A.D. 1985 – wspomnienia uczestników

  1. Pingback: Adam Macedoński – Modlitwa głodujących | Józef Wieczorek w Krakowie (i nie tylko) w 2015 r

  2. Pingback: Dokumentacja obchodów 30 lecia protestu głodowego w Bieżanowie A.D.1985 | Józef Wieczorek w Krakowie (i nie tylko) w 2015 r

  3. Byłem wtedy powłaściwej stronie. Głodowałem. I uczyłem się tego, że ponad wartość własnego życia i własnej wolności warto postawić sprawy wspólne: Boga, Ojczyznę i Prawdę. I chociaż na listach dokumentujących nazwiska uczestników Protestu przekręca się moje, bo podawany jestem jako Andrzej Moros, a winno być Moroz, przez „z”, to i tak jestem dumny, że mnie w Bieżanowie wtedy nie zabrakło. Pozdrawiam Uczestników Bieżanowskiej Głodówki! Z Bogiem!

    Polubienie

Dodaj komentarz